مهم ترین تکنیک های فروش و بازاریابی by olivan | agahi-free
انتشار: تیر 10، 1402
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

مهم ترین تکنیک های فروش و بازاریابی by olivan | agahi-free

همچنین اگر در شرایط خاص ناچار شدید بین دو مشتری که قصد خرید دارند، یکی را انتخاب کنید، طبیعتا اولویت با مشتری وفادار و یا مشتری که قرار است با خریدش سود بیشتری به شما برساند خواهد بود. در این صورت حس مشتری نسبت به ما تغییر می کند و ممکن است خودش شروع کند به حرف زدن و بیان دغدغه هایش. درست همین جا است که مشتری به شما می گوید من چه چیزی می خواهم و آن را چطوری به من بفروش. فروشنده های B to G می گویند ممکن است زمان پرداخت مطالبات از سمت مشتری دولتی قدری طولانی باشد، اما خیالمان راحت است که پرداخت ها انجام می شود و از این نظر احساس امنیت می کنیم. در این مقاله در تمام بخش هایی که در مورد فروش با شما صحبت می کنم، در واقع می خواهم در مورد همین فلسفه توضیح بدهم؛ یعنی در مورد همین جمله برایان تریسی و ارائه مشاوره دلسوزانه به طرف مقابل. در سال 2009 پژوهشی روی 60 نفر صورت گرفت و از آن ها خواسته شد تا با هم مذاکره کنند.

  • تبلیغاتی که در وب سایت ها انجام می شوند برای افزایش فروش بسیار مهم هستند.
  • متداول ترین نوع فروش که همه ما با آن برخورد داشتیم هم همین نوع است.
  • برنامه بازاریابی فرآیندی عملی هستش که کسب و کار می تونه اون رو اجرا و اندازه گیری کنه و در صورت نیاز با تطبیق و بهبود اون به مشتریان خودش و در نهایت اهدافی که داره دسترسی پیدا کنه.
  • بنابراین، از به اشتراک گذاشتن این داستان ها وقتی خریداران در مورد یک کالا می پرسند نترسید.
  • یکی از تکنیک های فروش این است که وقتی با خریدار صحبت می کنید، اولین کلمه هایی که از دهانتان خارج می شوند چه هستند؟ این یک صحبت خودمانی کوتاه است.

از تکنیک های فروش مستقیم قدیمی استفاده نکنید و همیشه راه حل های جدید و تکنیک های نوین را بیاموزید. مشتریان روز به روز باهوش تر و زیرک تر می شوند؛ بنابراین لازم است دانش محور و با صداقت صحبت کنید. شرکت هایی که از این تکنیک فروش مستقیم استفاده می کنند معمولا محصولات و خدمات بسیار متنوعی دارند. این محصولات ممکن است لوازم بهداشتی آرایشی تا پوشاک و لوازم آشپزخانه باشد. اغلب افراد محصولاتی را انتخاب می کنند که خودشان نیز از آن استفاده می کنند و شناخت از آن دارند. همان طور که می بینید، تکنیک های فروش مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش درآمد در کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

تکنیک زاویه تند

درس 2 از تکنیک های فروش به معرفی تکنیکهای فروش در نمایشگاه ها و همایش ها می پردازد. درس 1 از تکنیک های فروش به بررسی 10 رازی که فروش جلسات حضوری را متحول می کند می پردازد. در این مقاله با ده تکنیک طرز نوشتن دستور جلسه فروش آشنا می شوید. مشتری ها فقط وقتی خرید می کنند که در مورد تصمیمشان مطمئن باشند.

نشان دهید که راه حل شما منحصر به فرد است

فروشندگان دارای ذهنیتی رقابت جو و کاووشگر هستند که موجب میشوند که مشتریان در خصوص کسب و کار و نیازهای خویش دوباره فکر کنند. فروشنده باید نشان دهد که به درستی کسب و کار ، اهداف و اولویت های مشتری را درک نموده است. فرایند فروش عبارت است که مسیری که یک مشتری بالقوه باید طی نماید تا به مشتری بالفعل ( خریدار ) تبدیل شود.

مشتریان جدید

یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی حضوری استفاده از قانون پارتو در جلسات است. یعنی بهتر است بخش زیادی از وقت جلسات را به گوش دادن اختصاص دهید تا آنکه بخواهید متکلم وحده باشید. یکی دیگر از ترفندهای فروش حضوری نحوه آرایش یا پوشیدن لباس در جلسات فروش است. معمولا بهتر است در اکثر جلسات حضوری به شکل رسمی ظاهر شوید تا آنکه بخواهید به شکل اسپرت لباس بپوشید. در این مورد بهتر است به فرهنگ سازمانی مشتری و موقعیت شغلی که دارد توجه کنید.