شبکه های محلی – سیستم هایی در یک ساختمان یا از نظر جغرافیایی نزدیک به هم. زمانی که شرکت مایل به تغییر و اجرای نرم شبکه برای عملکرد بهتر است. وقتی متخصصان داخلی بهروزرسانیهای امنیتی منظم را ارائه میکنند، اما تهدید برای شبکه همچنان ثابت است. بهترین خدمات با استفاده از تکنیک و تجهیزات مناسب به دست می آید. شامل نصب LAN، MAN، WAN، اتصالات اینترنتی و دیگر پلتفرم های شبکه است.
ارزیابی و برطرف کردن مشکلاتی که باعث شدهاند عملکرد زیرساخت ارتباطی با قطعی یا خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه کندی روبرو شود. هزینه یکی از مهمترین ماده های قرارداد است که باید درباره آن صحبت کنید. عیب یابی مشکلات شبکه و رفع ایراداتی که ممکن است در آینده برای شما بوجود بیاید. قرار داده های پشتیبانی می تواند به صورت توافقی و با تعداد ماه های مورد نیاز باشد یا ماهیانه شش ماهه و سالیانه قابل ارائه است. اگر نیاز به پلن های ماهانه یا سالانه دارید یا موردی (ریموتی یا از راه دور) برای ما فرقی نمیکند.
- شود و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات، می توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.
- به عنوان مثال، در یک مرکز تماس ممکن است یک سیستم مدیریت تماس جدید نصب کنید، در حالی که برای یک بانک می توانید یک شبکه ATM بهبود یافته ارائه دهید.
- هنگامی که یک سیستم کامپیوتری یا یک برنامه کاربردی ایجاد می شود، تحت شرایط مختلفی آزمایش می شود.
- کارشناسان اعتماد شبکه پرهام آماده پاسخگویی و مشاوره در این حوزه و تمامی حوزه های شبکه میباشند.
شرکت و سایت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری بهین ارتباط هوشمند تیلا آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران است. نصب و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و طراحی آن از جمله کارهای اولیه در خصوص ایجاد یک شبکه است. خدمات نصب و پشتیبانی شبکه زیر ساخت و پسیو در بهین ارتباط هوشمند تیلا توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با بهین ارتباط هوشمند تیلا تماس حاصل فرمایید. کلیه خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای به وسیله نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شود.
چگونه متخصص پشتیبانی شبکه شویم معرفی مهارتها ترازنت
پیمانکار پشتیبانی شبکه تامین کننده اینترنت نیست و قطعی و کندی اینترنت ناشی از تامین کننده بر عهده او نیست. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها، سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد. با خدمات 24x7x365، نظارت و مدیریت رویداد خود برای بهبود عملکرد شبکه، شناسایی مشکلات احتمالی و جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کنیم.
قرارداد خدمات پشتیبانی IT
هر چه این میزان تخصص بیشتر باشد، کار فرد به عنوان یک متخصص پشتیبانی شبکه راحتتر و آسانتر خواهد بود. بسیاری از مشکلات رایج در شبکه و سیستم ها به صورت غیرحضوری قابل برطرف کردن نیست. برای همین در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به در محل شرکت حاضر شود.