بازاریابی حضوری چیست ؟ نکات مهم و 10 تکنیک فروش حضوری همکاران سیستم | agahi-free

تکنیک­های بازاریابی و فروش بسیار متنوع هستند و در صورتی که همه موارد را به درستی و با دقت انجام دهید، در اجرای فرایند بازاریابی تا فروش موفق خواهید بود. می توانید از تکنیک های مختلف بازاریابی در شرایط مختلف استفاده کنید تا درآمد بالاتری کسب کنید. باید دانست که روش تصمیم سازی مشتری در مقابل پیشنهاد فروش چیست. اگر این را بدانید حتما می‌تواند فرایند فروش خود را با فرایند مشتری هماهنگ نمایید.

  • آیا راه‌حل‌های شرکت پاسخی برای نیازهای مشتری است یا خیر ؟ این اطلاعات نقش بسیار حیاتی در تدوین چرخه فروش ایفا می‌نماید.
  • از اونجایی که اینفلوئنسرها در زمینه های مربوط به خودشون، رهبران فکری به حساب میان، درجه ای از اعتماد رو به دست آوردن که معمولا تعداد کمی از شرکت ها می تونن به اون دست پیدا کنن.
  • کمپین‌های عمومی، تبلیغات و فضای مجازی، ابزارهایی هستند که در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • هر مشتری در زمان خرید یا مشاهده محصول، تصورات ذهنی خود از آن محصول را در ذهن خود انجام ‌می‌دهد.
  • هرگز میز مذاکره را بدون آنکه بدانید مرحله بعدی چیست، رها ننمایید.
  • در طی این فاز از فرایند، 4 عنصر اساسی و تاثیر گذار خود نمایی میکنند.

گوش‌دادن به نیازها، مشکلات و نظرات مشتری به شما کمک می‌کند که هنگام صحبت‌کردن، نیازهای خاص آن‌ها را درک کرده و با پیشنهادتان مطابقت دهید. این یک تکنیک فروش محصول فعالانه است که به شما کمک می‌کند اعتماد بسازید و مشتریان بالقوه را متقاعد کنید. استراتژی‌های بازاریابی مخفی شامل معرفی محصولی به مشتریان به روشی است که به نظر تبلیغات نمی‌رسد.

  نیازمندیها، تبلیغات رایگان اینترنتی و آگهی رایگان سودایران | agahi-free

در کمتر از 5 دقیقه با سرنخ تماس بگیرید .

این رویکرد با برهم زدن ارزش درک شده اونها نسبت به راه حل شما، عدم قطعیت قیمت رو ایجاد می‌کنه. به عبارت دیگه، شما با آشکار کردن بینش‌ ها و فرصت هایی که خریدار از اونها اطلاعی نداشت، ارزش خودتون رو در ذهن او افزایش می‌دین. منطقی به نظر می‌رسه که با قرار دادن خودتون به عنوان عضوی از قبیله (یا متحد) قهرمان، به مشتریان بالقوه و فعلی خودتون نشون می‌دین که دنیای اونها رو به خوبی درک می‌کنین. کلمه «ما» به این معنیه که ارائه دهنده و خریدار در اون با هم و در یک تیم هستن.

تکنیک های فروش در بازاریابی

با این حال، یادتون باشه که نمی‌تونین فقط ویژگی‌ ها و مزایای راه حل های خودتون رو تبلیغ کنین. مشتری بالقوه شما اگه اول نیاز به تغییر رو درک نکنه، به راه حل شما هم اهمیتی نمی‌ده. به همین دلیل بهتره روی ایجاد حس فوریت برای تغییر تمرکز کنید و کمک کنین درک کنه که وضعیت موجود باعث می‌شه نتونه به مهمترین اهداف تجاری خودش برسه.

برای استفاده از علم در فروش، لازم نیست مدرک فیزیک و شیمی داشته باشید. تنها لازم است که به تغییر فرایند فروش کنونی تمایل داشته باشید و از روش‌های فروشی که بهترین فروشندگان از آن‌ها بهره می‌برند، استفاده کنید. به این روش جدید تکنیک‌های فروش علمی (science-based selling) می‌گوییم.