تکنیک های فروش موثری که هر فروشنده باید بداند 5 ترفند مهم | agahi-free

داستان سرایی یا همان STORY TELLING به خوبی کمک می‌کند تا بتوانید تمرکز، توجه، احساسات، حواس و ذهن او را درگیر کنید تا به فکر فرو برود و همراه شما بماند. در همین حین می‌توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی کرده و کاری کنید تا در نهایت اقدام موردنظر شما را انجام دهند. خبر خوب این است که بسیاری از فروشندگان هنوز هم بر روش‌های قدیمی و از مد افتاده‌ی افزایش فروش متمرکزند. اما تکنیک‌های فروش که بر اساس آزمایش‌ها علمی به دست آمده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا فروشتان را دو برابر کنید.

  • تبلیغات یک تلاش استراتژیک (و معمولا هزینه‌بر) برای گسترش آگاهی در خصوص محصول یا خدمات ارائه شده است.
  • اما به کارگیری این روش ها زمانی موثر واقع می شود که، شما بتوانید استعداد ذهنی خود را به خوبی بشناسید و آن را تقویت نمایید.
  • واژه “فرایند فروش” و “تکنیک فروش” ، گاه به اشتباه مترادف در نظر گرفته می‌شوند.
  • جلوتر راجع‌ به حس فوریت بیشتر که یکی از راهکارهای فروش موفق است، صحبت خواهیم کرد.
  • وقتی بیشتر از ۱ نفر دخیل باشند، کار پیچیده‌تری در پیش خواهید داشت؛ چراکه باید همه را متقاعد کنید که بهترین انتخاب برند شما است.

فرم سفارش‌گیری یا فرم سفارش محصول که معمولا به اسامی دیگری هم شناخته می‌شود، جزء مواردی است که حتما باید در جلسه فروش همراه خود داشته باشید تا در صورت رضایت مشتری برای خرید، آن را پر کند. انسان‌ها معمولا از اینکه فردی به صحبت‌ها و دغدغه‌ها آنها گوش بدهد، احساس مثبتی دارند. بنابراین بهتر است تکنیک گوش دادن موثر را در قبال مشتری به کار بگیرید. طبیعتا در فروش این محصولات مشتری تمایل دارد تا محصول را از نزدیک مشاهده و حتی از آنها استفاده کند. موضوعی که در فروش آنلاین سختی‌های خود را دارد، اما در این روش می‌توان این نقاط ضعف را پوشش داد.

  نیازمندیها، تبلیغات رایگان اینترنتی و آگهی رایگان سودایران | agahi-free

چرخه فروش خود را بشناسید

البته که درخواست مستقیم از مشتریانتان برای انجامِ این‌کار ناخوشایند است. این چالش‌ها فرصت‌هایی برای ارائه راه‌حل به آن‌ها به‌وجود می‌آورد که می‌توانید در چرخه فروش از آن‌ها استفاده کنید! رسیدگی به چالش مشتری باعث می‌شود اعتماد او را جلب و بتوانید به‌راحتی متقاعدش کنید.

بازاریابی حضوری چیست ؟ نکات مهم و 10 تکنیک فروش حضوری

در نهایت، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک تکنیک بازاریابی مهم است که کسب و کار ها نباید از آن غافل شوند. با بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجو مانند گوگل، کسب و کار ها می توانند وضعیت خود در رتبه بندی موتور های جستجو را بهبود بخشند و احتمال دیده شدن خود را توسط مشتریان بالقوه افزایش دهند. این موضوع می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت فروش بیشتر شود. اینفلوئنسر مارکتینگ نیز در سال های اخیر به یک تکنیک بازاریابی محبوب تبدیل شده است. این تکنیک به معنای همکاری با اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی است که دنبال کنندگان زیادی دارند و محصولات یا خدمات یک کسب و کار را تبلیغ می کنند. با استفاده از نفوذ و اعتبار اینفلوئنسر ها، کسب و کار ها می توانند به طور موثر به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و آگاهی مردم از برند خود را افزایش دهند.

بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی

مثلا وقتی بیننده روی یکی از صفحه های سایت کلیک یا محصول موردنظر رو بخره، باید هزینه مشخصی رو پرداخت کنین. به علت هوشمندی خریداران، تظاهر به عدم تعصب به محصول و نشان دادن نفع خریدار در خرید نمی‌تواند منجر به نتایج مطلوبی شود. زیرا مشتری معتقد است که یک فروشنده تنها قصد فروش محصول را دارد.

  موثرترین تکنیک های فروش بر پایه مطالعات علمی ۲۲ تکنیکی که به فروش بیشتر شما کمک می کند | agahi-free