روش های نوین فروش 10 تکنیک طلایی افزایش فروش | agahi-free

برای دسترسی به شماره‌های تماس شهرستان‌ها به این صفحه مراجعه کنید. تمامی حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت برای شرکت همکاران سیستم محفوظ است. جالب است بدانید که لیدرهای شرکت اَم‌وی (Amway) به این دلیل این کار را کردند که واژه MLM در آن زمان در آمریکا بدنام شده بود و برای ازبین بردن آن فضای منفی، این تغییر نام را انجام داده اند. یکی از راه‌های حفظ ارزش‌ها این است که افرادی را استخدام کنید که تجسم برند شما و آنچه شما برای آن مطرح می‌کنید باشند.

  • پس از تماس اولیه، بهتر است به‌طور منظم، حدوداً هر دو هفته برای چند ماه اول، با آن‌ها جهت پیگیری تماس بگیرید تا رابطه را عمیق‌تر و باعث وفاداری طولانی‌مدت آن‌ها شوید.
  • اگر شخصی بخواهد فروشنده موفقی باشد بایستی تکنیک های فروش حرفه‌ای را آموزش دیده و آن را به کار ببندد تا بتواند در هر زمان و هر شرایطی اقدام به فروش محصول و خدمات نماید.
  • این تکنیک فروش شامل به اشتراک گذاشتن یک ایده، یک تجربه یا یک لحظه خاص در زمان است که مشخصا به محصول یا خدمات شما ارتباط دارد.

علیرغم این باور فراگیر، تحقیقات نشون داده مکالماتی که برای حفظ مشتری و جذب مشتریان جدید استفاده می‌شه به پیام ها و مهارت های کاملا متفاوتی نیاز داره. در واقع استفاده از یک پیام تحریک آمیز و چالش برانگیز وقتی که می‌خواین تجارت رو با مشتریان خودتون تجدید کنین یا گسترش بدین، احتمال خرید اونها رو حداقل 10 تا 16 درصد افزایش می‌ده. اما مشکل اینه که رقبای شما هم دقیقا به همین شیوه عمل می‌کنن و با توجه به ورودی های مشتریان بالقوه و فعلی خودشون پاسخ می‌دن. بنابراین، در نهیات پیام هایی رو به مشتری ارائه می‌دین که هیچ تمایزی رو بین شما و رقیبتون ایجاد نمی‌کنه. مردم به خاطر شخصیت، دموگرافی یا ویژگی های شغلی که دارن از شما خرید نمی‌کنن. اونها بیشتر نگران این هستن که آیا وضعیت فعلی، اهداف کسب و کاری اونها رو در معرض خطر قرار می‌ده یا نه.

  آگهی سبز نیازمندیهای رایگان تبلیغات مشاغل درج آگهی رایگان آگهی های خرید و فروش نو و دست دوم | agahi-free

وفاداری به برند (Brand loyalty) چیست و چطور آنرا افزایش دهیم؟

یکی از روش‌های کاهش دودلی مشتریان، ارائه‌ی بیش از یک گزینه است تا بتوانند گزینه‌ای با «کمترین ریسک» را انتخاب کنند. بدگویی از دیگران (و یا شرکت‌های دیگر) پدیده‌ای به نام انتقال خودجوش افکار را ایجاد می‌کند. عملکرد مغز به گونه ای است که حرف‌ها و نکات منفی را به گوینده‌ی آن (یعنی شما) نسبت می‌دهد. پس اگر بدگویی می‌کنید، بدانید که مغز مشتریان آن خصلت‌های منفی را به شما می‌چسباند. یکی از سخت‌ترین بخش‌های شغل بازاریابی، این است که از یک عضو ساده به مدیر تبدیل شوید.

تکنیک های فروش مستقیم

البته این تکنیک های بازاریابی و فروش برای یک شخص که تصمیم گیرنده نهایی است با تکنیک هایی که برای بازاریابی و فروش جهت جلب نظر هیات مدیره به کار می رود متفاوت می باشد. برای یادگیری کامل این مبحث بهتر است زمانی بیشتر سرمایه گذاری کرده و از دوره های آموزشی ویژه فروش و بازاریابی استفاده کنید. اگر علاقمند به این شغل درآمدزا هستید و یا در کسب و کار خود نیاز به تربیت و آموزش نیروی متخصص بازاریابی و فروش دارید، این مقاله مناسب شماست. مشتریان نیز علاقه‌مند هستند با فردی کار کنند که در فروش محصولات و خدمات موفق و حرفه‌ای بوده و بتوانند ارزش‌آفرین باشند.

آگاهی از برند

در داستان شما، خریدار کسی هستش که باید نجات دهنده باشه، نه شما! شما اونجا هستین تا به مشتریان بالقوه و فعلی خودتون کمک کنین تا ببینن چه چیزی در دنیای اونها تغییر کرده و چطور می‌تونن برای زنده موندن و پیشرفت بهتر سازگاری پیدا کنن. برای داشتن قدرت ارتباط بالا با مشتری ابتدا باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

  بازاریابی چیست؟ آشنایی با انواع رایج آن در کسب‌و‌کارها مدیر وب | agahi-free