32 مورد شگفت انگیز از تکنیک های فروش در کسب و کارها | agahi-free

باید به زمان مشتری احترام گذاشت و شرایط فروش محصول را به نحوی برای مشتری تسهیل نمود که وی بتواند خود را به راحتی با آن منطبق سازد. انعطاف‌پذیر و مایل به همکاری باشد، اما به وضوح باید برای مشتری تشریح نمایید که وی چه انتظاراتی باید از پیشنهاد شما داشته باشد یا نداشته باشد. باید با مرور پیچیدگی‌های مرتبط با تصمیم سازی ، گام به گام مشتری را به درک راه‌حل خود ، سوق دهد. با دانش و زیرکی کافی ، فروشنده می‌تواند مشتری را به سمت و سویی خاص تحریک و هدایت نماید. برای همین ما در تیم مشاوران مدیریت ایران و در ورک شاپ های فروشندگی حرفه‌ای خود از آن به عنوان “هنر سوال پرسیدن” یاد می‌نماییم.

  • سطح فروش خود را با استفاده از تکنیک‌ها و داده‌های اثبات شده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود شکل دهید تا به بیشترین موفقیت دست یابید.
  • با وجود مزایای زیاد اما، برخی از معایب ارتباط چهره به چهره وجود دارد که شرکت‌ها به سختی می‌توانند از آنها عبور کنند، به خصوص اگر شرکت بزرگی باشند.
  • در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.
  • معمولا شرکتی که از فروش محصول یا خدمات پورسانت دریافت می کنه، بازاریابی معرف رو انجام میده.

یکی از نمونه‌های که این کار را به خوبی انجام می‌دهد، Sephora است. این فروشنده محصولات زیبایی، کلاس‌های رایگان آرایش و مراقبت از پوست را در فروشگاه‌های خود برگزار می‌کند. آموزش چیزهای جدید به مشتریان، نه تنها شما را به عنوان یک مرجع که کارتان را خوب بلدید نشان می‌دهد، بلکه باعث فروش بیشتر و وفاداری می‌شود.

  درج آگهی رایگان بهترین سایت تبلیغات اینترنتی شهر آگهی | agahi-free

آموزش :

در نقطهٔ مقابل، اگر قصد دارد چانه‌زنی کند و قیمت دغدغهٔ اصلی او بود، او را به کارشناس فروش وصل کنید. این تکنیک فروش می‌کوشد تا با بر تصمیم سازی مشتری اثرگذاری مثبت داشته باشد و مشتری نیز فکر می‌کنید که تمام تصمیم را خودش به تنهایی گرفته است. زمانی که مشتری بالقوه فهمید که شرایطش در حال بدتر شدن است، باید سوالاتی در خصوص ارزش واقعی راه‌حل قابل ارائه برای درمان شرایط موجود ، مطرح نمود. تکنیک فروش به راحتی نحوه پیدا کردن این مشکلات را به فروشنده نشان می‌دهد.

روش های بازاریابی و نحوه استفاده از آن ها

پس اگر می‌خواهید که تا جای ممکن تعامل مشتری احتمالی را داشته باشید، برای شناخت او زمان بگذارید. تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. بهتر است تکنیکهای این مقاله را برای کسب و کارتان بومی‌سازی کنید؛ زیرا ممکن است همه آن‌ها برای شما کارایی نداشته باشد. مطمئن باشید اطلاعاتی که از مصاحبه با آن‌ها کسب می‌کند ارزش انجام دادن این کار را دارد. به‌علاوه این موارد یکی دیگر از تکنیک‌های کسب اطلاعات جامع از نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات‌تان، تحلیل و بررسی محصول رقبا و مقایسه آن با محصول خودتان است.

داستان های مشتری رو با تضاد بگین

حتما نسبت به شغل خود با دیدگاه مثبت بنگرید، چرا که دیدگاه منفی سبب ناامیدی شما می شود و ممکن است که از مسیر دورتان کند. روش های بازاریابی موفق همیشه شامل اعتماد به نفس بالا و یا موارد دیگر نیست. گاهی ممکن است که همین اعتماد به نفس زیادی کار دستتان دهد و نه تنها برای شما مشتری جذب نکند بلکه آن ها را فراری دهد. حتما تعادل را در ارتباط با مشتری رعایت کنید نه خود را ضعیف نشان دهید و نه نسبت به توانایی خود مغرور شوید.

  7 عامل مهم در بازاریابی مدیر سبز | agahi-free