7 مورد از روش های بازاریابی ویدیو + عکس | agahi-free

از تبلیغات پاپ آپ گرفته تا مکان های هدفمند بر اساس سابقه مشاهده کاربران، حالا روش های نوآورانه ای وجود داره که شرکت ها می تونن از طریق بازاریابی دیجیتال پیام دلخواهشون رو به مشتریان برسونن. این استراتژی به تلاش برای جمع آوری مشتریان بالقوه در یک مکان خاص نیاز داره تا فرصت صحبت کردن با اونها در مورد محصولات یا نمایش محصولات فراهم بشه. این می تونه شامل کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، سمینارها، نمایشگاه های خارج از شهر یا رویدادهای خصوصی باشه. در فروش تلفنی چنانچه فروشندگان حس کنند که فرد طرف مقابل یک مشتری بالقوه نیست، به راحتی می‌توانند تلفن را قطع کرده و با فرد دیگری تماس بگیرند. اما این فرایند برای فروش حضوری به این آسانی نبوده و پرهزینه‌تر است. روانشناسی بازاریابی حضوری براى مصرف‌کنندگان نیز مزایاى زیادی دارد.

  • در درس 6 از تکنیک‌های فروش حرفه ای در خصوص افزایش فروش در واتس اپ صحبت می‌کنیم .
  • مشتریان احتمالی به دنبال شخصی هستند که بتوانند به او اعتماد کنند تا در کل مسیر همراهی‌شان کند.
  • اینجاست که پای سوگیری وضع موجود (دگرگون‌گریزی) به میان می‌آید.
  • اینها مضامین گسترده ای هستند که محتوای شما برای رسیدن به یک هدف خاص یا ایجاد حس خاصی در مشتری دنبال می کند.
  • یک فروشنده باید به سر و وضع خودش برسد و با پوشش مناسب و چهره بشاش در مهمانی فروش شرکت کند.

برای برخی از صنایع، این اتفاق هنگام حضور در نمایشگاه‌های تجاری یا برنامه‌ریزی جلسات با مشتری رخ می‌دهد. زبان بدن یک فروشنده باید دارای اعتمادبه‌نفس، سادگی و سرشار از اعتماد باشد. چطور می‌توانید با بدن‌تان چنین زبانی را بگیرید؟ با انجام کارهایی مثلِ تکان‌دادن سر، لبخند زدن، حرکات دست، وضعیت بدنی درست، تایید و خیلی از جزییات کوچک دیگر.

  نکات مهم بازاریابی و فروش برای رشد کسب و کار چطور بازاریابی کنیم تا به فروش برسیم؟ | agahi-free

۱. روی نیازهای اعلام‌نشده دست بگذارید

نتیجه برخورد صحیح با مشتریان، اضافه شدن درخواست‌های خرید بعدی پس از اولین فروش ‌می‌باشد. تکنیک‌های فروش حرفه‌ای، تکنیک‌هایی از فروش هستند که بیشتر روی خریدار تمرکز دارند. تکنیک‌های مذکور شامل تکنیک‌های روان شناسی اجتماعی، تاثیرگذاری بر اعصاب و واکنش‌های افراد، علم اقتصاد و رفتار شناسی مشتریان ‌می‌باشد.

بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

عبارت بازاریابی شبکه ای اولین بار در سال 1982 در کتاب مگاترند دیده شد. نویسنده این کتاب جان نسبیت است و به سرعت مبحث بازاریابی شبکه در دنیا همه گیر شد. در این کتاب نویسنده پیش بینی می کند که همان طور که دنیای ما به طور فزاینده ای وابسته به تکنولوژی می شود، مصرف کنندگان نیز برای تصمیم گیری خرید، نیاز به ارتباطات شخصی دارند.

چیزی که باعث جذابیت این نوع فروش مستقیم می شود این است که می توانید بدون سرمایه اولیه کار خود را شروع کنید و با هزینه کمی کسب و کار خود را مدیریت کنید. قبل از شروع فروشندگی مستقیم، لازم است فروشنده هدف از این کار را بداند. اگر می خواهید بدانید این شغل برای شما مناسب است یا نه، ابتدا لازم است اهداف شخصی و مالی خود را بسنجید. امروز از طریق MLM که امروزه نتورک مارکتینگ نیز نامیده می‌شود، فرایند فروش مستقیم از فردی به فرد دیگر قابل انتقال است. نتیجه این طرح فروش مستقیم، ایجاد درآمد چشمگیر برای یک فروشنده است. این شیوه فروش به ویژه محبوب در بازار لوازم آرایشی و لوازم مصرفی عمومی است.