بهترین ایده و راهکارهای فروش موفق + ۱۵ تکنیک عملی یکتانت | agahi-free

بعد از به پایان رساندن این دوره در صورت تمایل می توانید در آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر مهارتی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کنید. تکنیک های فروش مستقیم قابل بکارگیری در هر فرایند فروش مستقیم هستند. اما به طور کلی تکنیک فروش برای بخشی از فرایند فروش طراحی می شود. در واقع فروش حرفه ای بر گام های فروش متمرکز نیست، بلکه بر مهارت، تمرکز و ارتباط تمرکز است.

  • این شرکت به طور مرتب داستان‌های واقعی مشتری را در اینستاگرام ارائه می‌دهد تا اثبات اجتماعی (Social Proof) در مورد کارکرد محصولاتش ارائه دهد.
  • به هیچ عنوان نباید به خریدار برای خرید ، فشار وارد نمایید اما باید در بالای لیست اولویت های وی جای داشته باشید.
  • حالا می‌توانید این موضوع را با گفتن «آیا خبر دارید ۳۰۰۰ نفر سالانه وارد روسیه می‌شوند و سهم شما کمتر از ۱۰ درصد است؟» به چالش بکشید.
  • در روانشناسی فروش باید به رفتار و علایق خریدار به خوبی توجه شود.

یکی از تکنیک های فروش حرفه‌ای الهام گرفتن از موفقیت‌های گذشته ‌می‌باشد. هر چند شکست ها ‌می‌توانند به عنوان یک تجربه محسوب شوند اما تمرکز بر روی شکست منجر به شکست‌های بیشتر در ز‌مینه فروش خواهد شد. همان گونه که قبلا گفته شد در دنیای امروز فروش یک مسئله رقابتی ‌می‌باشد. در خصوص اینکه محصول، کالا یا خدماتی به مشتریان فروخته ‌می‌شود تفاوتی ندارد. آموزش فروش و بازاریابی حرفه‌ای در مشاغل مختلف جهت خارج نشدن از چرخه رقابت الزا‌می‌‌می‌باشد. تکنیک‌های فروش روش‌هایی برای فروش هستند که بر فرآیند فروش تاثیر ‌می‌گذارند.

  تعریف بازاریابی چیست؟ مفاهیم بازاریابی از نگاه کاتلر یکتانت | agahi-free

تکینک فروش سندلر Sandler

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. آن‌ها نیازی دارند که نمی‌دانند راهکاری برای آن وجود دارد؛ راهکاری که در دست شماست. به همین خاطر، سعی کنید دربارهٔ مشکلات حل‌نشده، فرصت‌های ازدست‌رفته و نیازهایی که در نظر گرفته نشدند، حرف بزنید. گر خریدار بالقوه بتواند چیزی از این راه حل برای خودش کسب نماید ( مثل کم شدن زحمت کار با این دستگاه در محیط کار ) حتما بیشتر به خرید آن تمایل نشان دهد.

متناسب سازی :

چراکه به فروشنده‌ها اجازه می‌دهد مشتریان بالقوه را هدف قرار داده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. برای فروش اجتماعی می‌توان از همه پلتفرم‌های موجود مثلِ فیس‌بوک، لینکدین، اینستاگرام و… استفاده کرد. یکی از موثرترین تکنیک‌های فروش، تمرکز بر دیدگاه خریدار در حین فروش است.

فروش B to B

در بازاریابی مخفی، شرکت‌ها تمایل دارند که از گفته‌هایی در تبلیغ‌شان استفاده کنند که بیش از حد برای مشتریان واضح نباشد. با این حال برخی از مردم در طی سالیان به تکنیک‌های بازاریابی سنتی عادت کرده‌اند و هنوز به شدت به توصیه‌های دهان به دهان دوستان‌شان اعتماد می‌کنند. بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی قدرتمند است که می توان از آن برای دستیابی مستقیم به مشتریان استفاده کرد. با ایجاد یک لیست ایمیل و ارسال خبرنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی منظم، کسب و کار ها می توانند مشتریان خود را از محصولات جدید، پیشنهادات ویژه و سایر به روز رسانی های مهم مطلع کنند.