جدیدترین تکنیک های فروش مستقیم حرفه ای موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس | agahi-free

یکی ار شگرهای فروش بیشتر نامگذاری محصول‌تان براساس واقعیت است؛ به‌عبارتی قولی ندهید که توان عملی کردن آن را ندارید. هیچ چیز به‌اندازه دروغ نمی‌تواند اعتماد مشتری را از شما و کسب و کارتان سلب کند. این روش را بازاریابی دهان به دهان (Word of mouth marketing) می‌گویند.

  • بازاریابی محتوا شامل تولید محتوای ارزشمند و مرتبط است که بتواند مخاطبان مشخصی را جذب و حفظ کند.
  • باید فرق بین مشتری واقعی و کسی که فقط برای کسب اطلاعات به سراغتان آمده را تشخیص بدهید.
  • این در واقع برگ برنده شماست و وجه تمایز خودتون نسبت به سایر رقبا رو در این بخش پیدا می‌کنین.
  • هر چند نمی‌توان اثرگذاری این روش‌ها را نادیده گرفت، اما باید توجه کرد که فروش حضوری برخی محصولات نسبت به فروش آنلاین آنها مزایای بیشتری دارد.
  • در نقطهٔ مقابل، اگر قصد دارد چانه‌زنی کند و قیمت دغدغهٔ اصلی او بود، او را به کارشناس فروش وصل کنید.

به هر حال، بدون درک واقعی و همدلانه از مشتری، موفقیت های یک فروشنده همیشه محدود هستش. توانایی همدردی و ارتباط با مشتریان بالقوه خودتون رو دست کم نگیرین. فقط 13 درصد از مشتریان معتقدن که یک فروشنده می‌تونه نیازهای اونها رو درک کنه. راهی برای برقراری ارتباط معنادارتر پیدا کنین و اثربخشی خودتون رو به طور تصاعدی افزایش می‌دین. به بیان ساده، روش بازاریابی هر کاری است که برای ایجاد کسب و کار جدید یا افزایش شهرت و دیده شدن شرکت خود انجام می دهید. پیشنهاد می کنم قبل از آشنایی با روش های بازاریابی، ابتدا مقاله انواع بازاریابی را بخوانید، زیرا راهکارهای بازاریابی زیر مجموعه انواع مارکتینگ هستند.

  تعریف بازاریابی چیست؟ مفاهیم بازاریابی از نگاه کاتلر یکتانت | agahi-free

انواع تکنیک های بازاریابی و فروش

قرار نیست ۲۴ ساعته در اختیار آن‌ها باشید، کافیست سیستم پاسخ‌گویی طراحی کنید و فرآیند آن را به مشتریان نیز بدهید. طراحی و اطلاع رسانی صحیح سهمیه فروش اولین و حیاتی ترین مرحله در فرآیند چرخه فروش است. اگر از سهمیه فروش درست پیروی نکنید، روند فروش قطعا بی نظم و بی ثمر خواهد بود. همچنین از آنجا که این رویکرد بسیار ارزان‌تر است، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌هایتان رخ خواهد داد. مشتری بالقوه‌ای که قصد جذب او را دارید، ممکن است ترجیح دهد با همان شیوه‌ای که تا به اینجا پیش آمده، ادامه دهد. اینجاست که پای سوگیری وضع موجود (دگرگون‌گریزی) به میان می‌آید.

۱۷. مهرطلبی را در ارتباط با مشتریان متوقف کنید

برند مراقبت از پوست Drunk Elephant در این زمینه کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد. این شرکت به طور مرتب داستان‌های واقعی مشتری را در اینستاگرام ارائه می‌دهد تا اثبات اجتماعی (Social Proof) در مورد کارکرد محصولاتش ارائه دهد. داستان‌های موفقیت را از مشتریان خود جمع آوری کنید و آماده باشید تا در هر فرصتی از این نتایج به نفع کسب و کارتان استفاده کنید. لزوماً نیازی نیست یکی را انتخاب کنید، چندتایی را آزمایش کنید یا حتی چندین روش را در بخش‌های مختلف فرایند فروشتان اعمال کنید و بر اساس نتایج به دست آمده تغییرات مؤثرتری اعمال کنید. مشتری باید این را احساس کند که اگر هم دارد در انتخابش اشتباه می کند، شما مراقب اوضاع هستید و او را تنها نمی گذارید.

مشتریان می خواهند بر اساس نیازشان بخرند نه اینکه چیزی به آنها فروخته شود. یادگیری بهترین روش های فروش از دغدغه های اصلی برای افزایش درآمد فروشندگان است، به همین دلیل قصد داریم در این مبحث جدیدترین تکنیک های فروش مستقیم حرفه ای را شرح دهیم. در دوره بازاریابی و فروش (ستارگان فروش) سرفصل هایی در خصوص آموزش تکنیک های فروش در اختیار شرت کنندگان قرار می گیرد تا با تکنیک های نوین فروش و بازاریابی آشنا شوند. برای موفقیت در فروش آرمانی، ضروری است که بفهمید دقیقاً مشتریان شما چه می‌خواهند. آیا آنها آرزوی موفقیت دارند؟ آرامش؟ امنیت؟ مشخص کنید که هر خریدار چه آرزویی دارد و آن را در ابتکارات فروش و بازاریابی خود بگنجانید.

  تبلیغات رایگان کسب‌وکار و افزایش مشتری با بهترینو Behtarino | agahi-free