تکنیک های بازاریابی محتوا چیست؟ 12 استراتژی طلایی برتر | agahi-free

در سال 2015 به طور متوسط 5 تا 6 نفر برای هر تصمیم خرید باید امضا می‌کردن. امروزه، گارتنر گزارش می‌ده که یک گروه خرید معمولی برای یک راه حل پیچیده B2B می‌تونه 6 تا 10 نفر تصمیم گیرنده رو شامل بشه. برام اینکه نوشته بودید داستان سرایی کردن برای مشتری راه حل خوبی هست، خیلی جالب بود. خبر خوب این است که این کار چندان هم که به نظر می‌آید سخت نیست. قبل از هر چیز، باید عاشق مشتری‌تان باشید و با علاقه به صحبت‌هایش گوش بدهید.

  • این شرکت با استفاده از اینستاگرام، گوگل و وب‌سایت، کمپینی سه بخشی را برای شناسایی مخاطبان و آماده‌سازی و ارسال پیام مناسب ایجاد کرده است.
  • مطمئنم که به‌عنوان یک مسئول فروش، حواستان حسابی به حرف‌هایتان هست.
  • رقبای کسب و کارتان برای شما مانند یک آینه هستند که می‌توانید با نگاه کردن به آن‌ها، نقاط قوت و ضعف محصولتان را کشف کنید.
  • مطمئن باشید اطلاعاتی که از مصاحبه با آن‌ها کسب می‌کند ارزش انجام دادن این کار را دارد.

هر کسب‌وکاری باید بهترین روش های بازاریابی را برای خود پیدا کند، چون فقط در این صورت است که می‌تواند فروش خود را افزایش دهد. در این مطلب می خواهیم شما را با تمام روش های بازاریابی، فنون و تکنیک های بازاریابی آشنا کنیم تا بسته به نوع کسب و کارتان از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کنید. روانشناسی یکی از قدرتمند ترین علم های جهان است که می توان از تاثیرات آن در تمامی صنایع بهره مند شد.

  بهترین روش و تکنیک های بازاریابی در ایران موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس | agahi-free

مدیریت زمان فروش

اگر به‌دنبال آموزش فروش و بازاریابی به‌صورت حرفه‌ای هستید، حتما نگاهی به دوره فروش و بازاریابی مدیربان بیندازید. حفظ زبان بدن خوب برای یک فروشنده بسیار مهم است، زیرا تصویری که توسط نمایندگان فروش ایجاد می شود به صورت مستقیم بر تصور شرکت و پیشنهادات آن تأثیر می گذارد. مشتریان احتمالی شما ممکن است تمایل به حفظ وضعیت موجود داشته باشند، اما باید با برجسته کردن مشکلات و مزایایی که از دست داده‌اند، آنها را از منطقه آسایش خودشان خارج کنید. شما همچنین باید بر عواقب مسائل و اینکه چگونه راه حل های شما می تواند از نتایج منفی جلوگیری کند و در عین حال مزایای منحصر به فردی را به همراه دارد، تأکید کنید. با نشان دادن نیاز شدید به تغییر، احتمالا می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید که ابتکار عمل را به دست گرفته و خرید را انجام دهند. بسته به کسب‌وکارتان، ممکن است برخی برایتان فایده‌ای نداشته باشند و در عوض، بعضی‌ها دقیقاً مناسب کار شما باشند.

۱۷. مهرطلبی را در ارتباط با مشتریان متوقف کنید

تحقیقات بارها و بارها نشان داده است که شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را دارند، یک حوزه هدف‌گذاری شده دارند؛ حوزه‌ای از صنعت که آن‌ها آن را کاملاً درک می‌کنند. تخصص را می توان نوعی از روش های بازاریابی دانست زیرا بر هر جنبه ای از کسب و کار شما تأثیر می گذارد، از مخاطبانی که هدف قرار می دهید تا پیام هایی که می سازید. تخصص همه تلاش‌های بازاریابی شما را آسان‌تر می‌کند، زیرا تمایل دارد دقیقاً آنچه انجام می‌دهید را مشخص کند و شما را از رقبا متمایز کند. یک فروشنده حرفه‌ای، مثل یک روانشناس می‌ماند و می‌تواند به سرعت ذهن طرف مقابل را آنالیز کند. یک فروشنده حرفه‌ای می‌تواند فرصت‌ها را به خوبی تشخیص بدهد و آنها را طبقه بندی کند. یک فروشنده حرفه‌ای، در کمال احترام سعی می‌کند متوجه بشود که مشتری قصد دارد کالا را به چه قیمتی خریداری کند.

  تبلیغ رایگان تبلیغات اینترنتی آگهی رایگان پارس تبلیغ | agahi-free

سپس با تحقیقات مشتری به این سوالات پاسخ دهید و از این پاسخ ها برای قرار گرفتن در دید خریدار استفاده کنید. سهمیه های فروش، اهدافی هستند که اعضای تیم فروش شما باید در حیطه کاری خود به آن دست یابند. آنها معیارهای عملکردی را تعیین می کنند که به شما کمک می کند تمام فعالیت های فروش خود را سازماندهی و بهبود بخشید و در عین حال هزینه های غیر ضروری را به حداقل برسانید.