مهم ترین تکنیک های فروش و بازاریابی by olivan | agahi-free

این یک هک عالی برای تعامل و متقاعد کردن سریع مشتریان بالقوه است. در اولین مورد از راهکارهای فروش موفق، گفتیم باید نیازهای دیده‌نشده را عیان کنید؛ پس از این کار، باید با ارائۀ ارزش محصولاتتان، تفاوت بین قبل و بعد از انتخاب شما نمایش داده شود. یکی از ساده‌ترین راهکارها برای دستیابی به این مهم، بیان داستان افرادی است که مشکلی مشابه داشتند و بعد از اینکه سراغ شما آمدند، زندگی‌شان تغییر کرده است. برای غلبه بر اثر گهواره و مبارزه با تمایل طبیعی مغز به فراموش کردن، باید با استفاده از «جلب توجه» توجه مشتریانتون رو در میانه ارائه فروش جلب کنین.

  • قطعا نباید یک تکنیک فروش را به‌کار بگیرید، هر کسب‌وکار برای موفقیت در دنیای امروز باید چندین تکنیک فروش موثر را استفاده کند.
  • کلمات کلیدی مناسب، کلمات و عباراتی هستند که به
    موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا محتوای شما را بهتر بیابند و در
    نتیجه، رتبه ی شما در نتایج جست و جو بالاتر برود.
  • شما باید دقیقا بدانید هدف مشتری از هم صحبتی با شما چیست و چگونه می توانید هر مشتری را به سمت استفاده از محصولات یا خدمات خود سوق دهید.
  • با جلب نظر مثبت مشتری می توانید یک مشتری بالقوه را به یک خریدار تبدیل کنید.

مثل شخصیت شناسی در فروش، زبان بدن ، اصول و فنون مذاکره فروش ، ….. محرک های واقعی در پس رفتارها و تغییر رفتار، چالش های موجود در موقعیت خریدار شما هستن نه تمایلات شغلی اونها. خریداران شما سوالات سنگینی می‌پرسن که مختص وضعیت فعلی اونهاست.

  مدیریت بازاریابی دوره بازاریابی حرفه ای برای مدیر مارکتینگ متمم | agahi-free

بازاریابی و تبلیغات

دکتر روبرت زاجونیک عملکرد بدن در حین لبخند زدن را بررسی و مشاهده کرد که با لبخند زدن، جریان خون در مغز بیشتر شده و دمای بدن کاهش می‌یابد. تازه وقتی به کسی لبخند می‌زنید، مغز او را هم فعال می‌کنید؛ در چنین مواردی بیشتر احتمال دارد که او هم به شما لبخند بزند. لیوان را چطور می‌بینید؟ نیمه پر یا نیمه خالی؟ شاید ندانید که جواب این سوال چه دخلی به فروش دارد، اما نتایج تحقیقات واضح‌اند. مارتین سلیگمن (روانشناس) و همکارانش اولین کسانی بودند که خوش‌بینی کارشناسان فروش را بررسی کردند.

چرا شناخت مشتری در بازاریابی حضوری مهم است؟

طی تلاش‌های خود برای فروش، بدون شک رشته‌ای از اعتراضات رایج مانع کار شما خواهند شد. که اگر بخواهید تا جای ممکن آنها را بدون مشکل پشت سر بگذارید باید درک درستی از آنها داشته باشید. هر چقدر هم نیروی فروش زبده‌ای در تیم تان دارید باز هم نیاز به یک فرد همراه و کاربلد وجود دارد تا در کنار شما نکات و گلوگاه‌ها و نقاط کور فروش را به یادآوری کند.

انتهای این مطلب به‌خوبی متوجه می‌شوید که بهترین تکنیک‌های فروش در دنیای مدرن کدام‌هاست و از دل آن‌ها تکنیک فروش محصول ویژه خودتان را پیدا خواهید کرد. فروش مستقیم تک سطحی از تکنیک های فروش مستقم است که به آن سیستم فروش فرد به فرد گویند. این سیستم فروش به صورت معرفی حضوری محصول در خانه و … انجام می شود. در این تکنیک فروش مستقیم می توان از اینترنت، کاتالوگ و نمونه محصول استفاده کرد. امروزه خریداران بسیار هوشیارند و بوی فروشندگان سوءاستفاده گر را از یک کیلومتری حس می‌کنند. اگر مشتریان احساس کنند که محصولات غیر ضروری را به بازار عرضه می‌کنید، فروش را از دست خواهید داد.

  تعریف بازاریابی Marketing چیست ؟ بازاریابی از دیدگاه 40 مدیر بازاریابی بین‌المللی | agahi-free